i dag har jag och hannes gjort det vi för det mesta gör när vi är med varandra. köpt kläder och ätit sushi. fast jag blev utan kläder, trodde mina pengar skulle komma i dag men nehe. just snyggt! jag som skulle investera i både jacka och jeans. men på onsdag, då ska jag röja varenda butik. kokat ihop en massa planer också, skoj! i kväll ska jag mysa med mina väninnor, som det heter.
hade en fin nyårsafton! drack bubbel och åt sjukt gott tilltugg, vid tolvslaget spårade det ur men på ett fantastiskt sätt. gick hem glad, träffade en snubbe på spårvagnen från uppsala som kunde varit sångaren i bmth, älskade kapten röd, var avundsjuk på mig, ville att jag skulle ta hans nummer och så vidare. det gjorde jag ju inte men det var skönt att jag kunde hjälpa honom att hitta till tåget till alingsås och sina vänner. bussen hem var bara äcklig, och mer fylld med folk har då en lila express aldrig varit under min tid som människa i alla fall. i går blev jag tvungen att springa till jobbet tre timmar för tidigt för att ingen jävel som bör, kan ta sig i kragen på nyårsdagen. fick jobba över, var helt slut. nya tag i morgon igen! guten abend!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar