jaha, i dag är det nyårsafton. själv är jag inte särskilt road av tanken, får mest separationsångest. inte för att detta året var mitt bästa, tvärtom, men ändå. man måste liksom börja om igen, eller man måste inte men alla förstår väl min poäng. jag är på språng till jobbet jag, så kul ska jag ha det. men bara till klockan fyra, sedan kommer paniken och stressen. så mycket att göra, så lite tid. kanske slutar nykter, det blir spännande att se. urinvägsinfektionen är som bortblåst, i förrgår gick jag på en after work som i går resulterade i en inte lika peppad och engagerad tjej på jobbet, mer söndertrasad och pms. min första och sista mitt-i-veckan after work kan jag lova. i dag ska jag ge järnet dagen till ära och för att ta igen gårdagen. nu är det dags för mig att snöra på mig skorna. god ny lördag och nytt år och så vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar