i dag har jag hängt med elin, och lite ib, över en fika på da matteo. det var kallt, men trevligt! jag har även investerat i en lite för stor men sjukt snygg jacka och ett par sjukt fita jeans. som grädden på moset ska jag träffa fler vänner över några öl i kväll. är helnöjd! det här måste vara min dag. eller så väntar mig något ytterst otrevligt senare, för det var ett tag sedan saker kändes så här fantastiska. men jag ska inte ropa hej än, bäst att njuta av tillvaron medan den varar. vill även tillägga att jag sitter och laddar ner en massa rihanna till min ipod, det hade aldrig hänt annars. hoppas detta inte klassas som något slags syndrom.
har ont i mitt ena ringfinger. vill ni veta varför kan jag berätta att det beror på att jag skulle lära mig använda mojängen man skär lök med på jobbet igår. först ska man skära av kanterna ni vet, men det första jag gör är att skära av toppen på fingret istället. tur att det inte sprutade blod, då hade jag nog dött av hjärtstopp. har nu lärt mig att man även här bör ha skärtåliga handskar. duktig! nu ska jag gå och sjunga i duschen. hej på en sväng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar