bilden kan få beskriva natten. exponerad, full och rubbad. kommer väl aldrig sluta överträffa mig själv. funderar på om jag är näst intill IQ-befriad, känner mig som sådan just nu i alla fall. det är väl all den där jävla ölen som ligger bakom kan jag tro. kände mig för det mesta full och jävligt olycklig. nej, det gjorde jag inte men det var en natt som slutade i raka motsatsen till vad som var planerat. det finns vissa detaljer som kvarstår som enorma frågetecken, men jag agerar detektiv snart och löser det på egen hand. jävla konstiga människor det finns, jävla konstiga metoder folk tar till med. har, på tal om metoder, jävligt ont i rumpan. och jag menar inte på grund av orsaken som säkert är den första ni tänker på. känner mig mer som ett vandrande blåmärke, börjar bli för gammal för nätter under okända tak. jösses. jaja, det är väl kul att få känna sig ung och dum. är väl i princip fortfarande ung och dum utan att behöva låtsas. men ibland behöver man låtsas att man inte är det, så att man kan få vara det. inga skador skedda i alla fall! i dag går alla ut har jag hört, borde göra om, göra rätt. orkar inte, det får vara. punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar