i brist på sysselsättning. och jag måste verkligen köpa nytt objektiv när lönen kommer. gudars!

BRUKAR DU KOMMA I TID:
jag är bäst på att komma i tid! är nästan obehagligt duktig. allvarligt, tror inte jag känner någon annan som helst är fem minuter tidig. är även grym på att sätta en spontan tid när jag sitter på vagnen och lyckas vara framme exakt den tiden. det är ingen som imponeras tydligen, får inga komplimanger. försöker ibland att komma för sent men det går inte, och när jag väl lyckas är det ingen som lägger märke till det heller. tråkliv.

HAR DU BRA KONDITION: 
det fanns en tid för något år sedan, när man hade idrott och sånt två gånger i veckan. var snabbaste tjejen i klassen och så vidare. och lite efter det också, men det dog liksom ut i samband med droger (läs rökning, för guds skull) och alkohol.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: 
på nyår tror jag

HUR KÄNNER DU DIG NU: 
hungrig. utsvulten kanske till och med. när jag är hemma och ledig äter jag inte fast jag är hungrig. det är konstigt, jag är konstig. jag ska ta tag i det snart.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: 
öppnar man min garderob så består 2/3 av svart, kan jag tänka mig i alla fall. i dag består 2/3 av min outfit av svart. gillar inte färger så mycket längre, känner mig stökig och i oordning på något sätt. nej. svart, svårt, enkelt.


BLIR DU BRA PÅ KORT: 
nej. men mest för att jag inte vill vara med, då blir man automatiskt icke-fotogenisk.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: 
jag minns faktiskt inte. förut grät jag ofta, mest på grund av kärleken. men det var ett tag sen nu. är glad brud för det mesta nu för tiden. skönt! fast måste ändå behålla min svart-och-svår image.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
typ? nej

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
den var ok, ingenting jämfört med andra kvällar men jag var ju bara hemma och såg en dokumentärfilm om chelsea hotel. så förväntade mig inte direkt någon fabulös surpris heller.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
beror på i vilket tillstånd jag vaknar. men topp tre är juice, varm o'boy eller vatten.

KAN DU LAGA MAT: 
hatar den här frågan, vet aldrig vad jag ska svara. kan om jag vill, men vill oftast inte. och när jag verkligen vill då går alltid något åt helvete. men jag räddar det oftast på slutet så att alla blir nöjda och glada!

ÄR DU NYTTIG: 
helt okej nyttig. brukar vara jag som vill ha fullkornsbröd i kundvagnen och så vidare. föredrar en tallrik broccoli eller knäckebröd framför en massa andra saker. men ställer någon en skål med chips framför mig är det ju inte så att jag ba "PLZ, healthy much?!". försöker få det att gå jämt ut. åh, vilken intressant fråga.


ÄR DU BLYG: 
när jag är nykter, hah

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 
typ kvart över tio, kände mig så duktig.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST? 
oj, tror det var nintendo wii för typ ett år sedan.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? 
super mario bros, och super bomberman. det spelade jag och min syster jättemycket för några år sedan. innan vi pajade hela nintendot i ren extas. vill även tillägga att det inte ens var vårt.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? 
dricker ju mest bara öl, kanske en shot då och då. men kanske fyra-fem öl, sen är jag game som fan!

 

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? 
har jag det? alltså, jag brukar vara ganska diskret när jag spyr, inte så att jag står själv i ett hörn men det brukar inte bli någon uppståndelse över det. men om tre-fyra personer till räknas som offentligt så ja.

JAG SOVER: 
alldeles för mycket, skulle jag vilja påstå. nu har jag skaffat ett jobb, då är det fan upp klockan nio senast som gäller. ledig eller ej. när jag var arbetslös var jag så full av överskottsenergi att den gick åt till att dra sig till ett på dagen. inte okej.

VAD SA DU SENAST?  
tror knappt jag har sagt något på hela dagen. kan bero på att det inte är någon annan än jag hemma, annars hade det bara varit konstigt.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS? 
ja! bästa emmaboda. alltså fy fan vad jag aldrig kommer tröttna, och det är det som är så bra. kommer åka dit tills dagen jag måste tillbringa resten av mitt liv i rullstol. inte ens det kommer stoppa mig. dom bästa människorna man gör sig bekant med under sommaren har man alltid träffat på emmaboda. sedan var jag på way out west, kanske inte lika mycket fullt ös men det var ändå värt! fick ju se kanye och bästa noah and the whale.

 

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?: 
mamma. fast oftast ringer jag ingen, känns som att man kan behålla kontrollen och keep it cool om man smsar istället.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: 
min lön och sommaren. 

HAR DU SNYGGA SKOR: 
ja, om jag får säga det själv! har nog egentligen för många, inte snygga utan bara för många skor. fast dom är ju snygga också så klart men jag vill ju inte vara skrytsam. keep it cool, som sagt.


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: 
ja alltså, försöker undvika att prata med mig själv. ifall det skulle vara någon kvar som jag inte har upptäckt. men det kom väl mest något stön när jag insåg vad klockan var och egentligen inte orkade gå upp.

HAR DU SOVIT I DIN EGNA SÄNG INATT: 
ja, så som det ska vara.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: 
nej inte vad jag vet.

HAR DU KÖRKORT: 
ja

ÄR DU ENSAM NU: 
ja, är detta typ tredje frågan som handlar om min ensamhet? jag är ensam, trivs med att vara ensam. det är inget fel på att vara ensam. det är alltid bäst så, lagom.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? 
att ta mig igenom två kvällars jobb, det känns alltid bra när man lyckas med sådant som man egentligen tycker är lite kämpigt. sedan att jag hoppas på att få träffa mina vänner på lördag trots att jag slutar elva och antagligen inte kommer ta mig in på sejdeln. men det löser sig nog. och inte att förglömma, köra bil ENSAM till frillesås. och nu vill jag faktiskt äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar