hallå, jag börjar skolan om en vecka. jösses, och ute är det naturkatastrof. men jag är verkligen inte redo, känns det som nu. minns när jag skulle börja gymnasiet, klev ur bilen och kräktes nästan så fort jag reste mig. fast detta är ju inte riktigt samma grej. kommer kanske inte vara fullt så nervös, men jag vet inte ens vart det ligger dit jag ska! får google mapa, eller något. jaja, annars är det intet nytt med resten. i förrgår mötte jag upp linda, sprang ärenden, sedan slutade det så som det typ alltid slutar. öl. illa nog vaknade jag klockan tolv igår och kände en vag doft av bakfylla. tur att jag var ledig. tur att det försvann fort. tur att jag är ledig i dag med, har massa att stå i. tur att tisdagens fylla inte var någonting jämfört med lördagens, det gör jag aldrig om. vet inte vad som hände, men jag var så fruktansvärt lost att jag nu har lärt mig en läxa. det känns ju också bra! för den intresserade talar jag om att jag nu tänker ta tag i frukost, städning, lakansbyte och så vidare. ska dra på mig en hemmafru outfit också när jag ändå är i farten. adjö så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar