har lallat runt i stan med kamrater i dag. köpt allra sista julklappen, ätit sushi och pommes, dissat pub quiz och druckit öl. det var herlich. men jag har en molande huvudvärk, urinvägsinfektion och är snorig. ska upp och jobba i morgon. ock ock, hur ska det gå. kunde lika gärna varit 10 000 meter upp i luften på väg till månen utan rymddräkt, så känns min kropp just nu. hoppressad och tung och jävlig. det blir ju lätt så under vinterhalvåret. men snart är det sommar igen, fy fan så skönt. önskar att det alltid var sommar, året om dygnet runt. men det hade nog setts som någon sorts naturkatastrof. det är i och för sig det här också. var satan är snön undrar jag? nej nej. i morgon ska jag hämta ut ny medicin som förhoppningsvis gör mig frisk från den här infektionsskiten. i natt spenderade jag cirka två jävla timmar, överdriver inte, på klosetten. antagligen dom två värsta timmarna i mitt liv. har aldrig varit med om maken. samt att jag hade legat vaken hela tiden innan dess, lyckats somna en timme och vaknade av att blåsan höll på att explodera. föreställ er det! jävla liv. ja, nu vet ni det och jag ska krama kudden. god natt cyberspace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar