alla ni som tänker att jobba på BK är a piece of cake. ni har fel! jag har slitit, slitit, slitit för att göra mig förtjänt av det där jobbet. har brännmärken så det står mig upp i halsen och ryggsmärtor som skulle kunna bli en 80-årings död. men jag klagar inte, tvärtom. är jätteglad över dessa nya fantastiska upplevelser. allt tack vare björn. hej björn! däremot är inte det första man vill, efter fem timmar i oset av grillade djur, att komma hem till en middag bestående av hamburgare och pommes frites. det hände mig igår. besvikelse. lite omväxling vore ju skönt.
i dag fick jag göra hamburgare, det är inte lätt. allt måste ligga i rätt ordning samt att en burgare ska ta max 40 sekunder att göra. det ni! men dom var imponerade av mitt första gångs-arbete. det känns bra. nu har jag tusen fritidssysslor att ta igen, i morgon är det tydligen julafton säger dom. har ingen koll på dagarna längre. men förutom att min syster ligger och kräks och att jag är ohyggligt förkyld så blir det nog trevligt! tack hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar