checkade in en stund på musikhjälpen i kväll med linda. det var trevligt, kodjo äger. köpte en fet falafel för femtio riksdaler och skänkte bort en del på köpet. nu har jag blivit en sådan där vardagshjälte eller vad dom kallar det. hoppas mark levengood håller med. kommer smaka lök resten av veckan, ska skaffa en varningstext i pannan där det står "bör ej hånglas med". det var lite synd att vi inte fick hälsa på våra vänner, kapten röd och c.o. hoppas i alla fall på att man fick se en skymt av mig och min päls i tv-rutan. har ju redan tagit mig an GP, tycker det är dags för större utmaningar nu.
i morgon ska jag på gruppintervju på burger king. jag HATAR gruppintervju. inte för att jag har varit på någon innan men det verkar ju bara vidrigt nervöst. jag ska väl kunna klara av det, pengar är pengar och öl och det är mitt viktigaste motiv till varför jag går dit. sorgligt, men ack så sant. kanske för att skaffa vänner för livet också, vad vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar