det är mycket nu! i går hände mycket. 1, jag fick jobb! åh gud, den saligheten som uppstod inom mig när jag fick samtalet. ok, ska jobba på burger king, det kommer vända mitt dygn totalt men vad spelar det för roll så länge man tjänar sina egna pengar??? 2, jag såg jj! faktiskt, somnade inte ifrån. ok, det var på musikhjälpen, elin spelade två låtar plus att jag tror hon var hög eller full. men det var lyckligt för mig ändå. en liten introduktion, smaskig. 3, min urinvägsinfektion passar på att komma tillbaka igen. börjar fundera på om det verkligen är urinvägsinfektion. eller så var det något fel på min doktor som gav mig penicillin i form av typ fisherman's friend? jag vet ej, men hjälpte gjorde den i varje fall inte. i dag har jag fikat med kära vänner. beställde in den godaste fetaost och spenatpaj jag har ätit hittills. sitter och funderar på alla möjligheter jag kommer ha med lönen jag får. först på listan står australien. ska spara varenda krona, nästan. lite får gå till öl och viktiga vardagssysslor också så klart. i kväll ska jag frysa och se den svenska björnstammen med linda men fram tills dess ska jag göra tvättstugan. buenas noches mis amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar