det var en förbannat tuff natt i natt. försökte ta mig fram på fötterna på världens halkbana, trodde ett tag att jag skulle dö. det gick bra ändå. det var i förbannat trevligt sällskap också som jag drack på tok för mycket öl, det har straffat sig i dag kan jag lova. har aldrig mått så där spy-illa på en bakfylla någonsin. men i dag har jag legat i fosterställning under täcket med varma duntofflor och sovit hela eftermiddagen och bett till gud att jag inte ska behöva spy i min egen säng. när jag vaknade för en timme sedan var monsterbakfyllan, som tur var, lite trevligare.
var det inte söndag precis? tycker dagarna går så hiskeligt fort. dessa bakfyllor, dom står mig upp i halsen. fick som plåster på såren en hundvakts-lön i dag. schysst! nu kan jag gå och slänga bort mina pengar nästa helg igen, som jag sa för mindre än en kvart sen att jag aldrig mer skulle göra. såna löften håller man ju aldrig.
jag vill aldrig mer gå till henriksberg, så mycket kan jag lova i alla fall. åtminstone inte när man inte kan hänga på takterrassen. idiotställe. man hör inte vad man tänker, vilket i sin tur leder till att man ju inte har en aning om vad det är man säger till folk (det är alltså inte alkoholen som gör det) och det tar 45 miljoner timmar att få sin lilla jävla dyra öl. så, ännu en gång kan vi konstatera att andra långgatan är det enda som duger. det som möjligen duger på henriksberg är alla vackra skapelser av motsatta könet och sjukt mycket skägg som gång på gång äntrar lokalen. blev fuktig i armhålorna hur mycket som helst. mm-m! jaja. ska öppna lucka nummer 11 på chokladkalendern nu. trevlig bakisöndagssångest alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar