i dag vill jag ge någon stryk. jo, det är sant. alternativt att jag får beklaga mig över "mr. saxobeat" till att börja med. det måste vara tidernas sämsta låt, på riktigt. och det beror inte bara på vissa dramatiska upplevelser jag har varit med om i samband med att den har spelats utan för att så är fallet. jag lyssnar bara för att jag städar, kommer den när jag är ute så går jag hem. vem gav ut den? jag förstår inte.
har en annan sak jag skulle vilja yttra mig om också. det här med att man skriver första bokstaven i sin pojk/flickväns namn när man skriver om dom istället för hela namnet. äckligt! alltså typ "ska träffa min k i dag, saknar henne/honom sjukt mycket!". det funkar inte! pekar inte ut någon speciell, det är bara så jag känner rent allmänt. och det där med "min", TA BORT! herregud. jag är inte avundsjuk på någon, alla tror säkert det för att jag är ensam och arbetslös. fel. jag må vara arbetslös men jag är inte ensam. ska träffa en människa senare i dag redan. ja, var bara tvungen att pausa i städstöket för att dessa två saker irriterade mig så enormt för stunden. nu kan ni också återgå till era viktiga sysslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar