so take one word you said, you put it in your bed
you rest your tiny head on your pillow
you wonder where you're going next
you got your head pushed to my chest
and now you're hoping that someone let's you in


när jag gick hem i kväll lyssnade jag på kelsey. vilka tider! jag har aldrig tagit bort den där låten. undrar om dom är nöjda med den, metro station. det är jag, i hemlighet.
hade sushi date med hannes förut. var dum nog att sätta i mig en halv grillad kyckling innan avfärd, till en dokumentär om rättegången mot dom som arbetade i auschwitz dessutom. inte att rekommendera. men sushi var gott och hannes var fint sällskap så det gick jämt ut. lär ligga begraven i min säng fram tills på lördag för innan dess har jag inga planer på att ta mig längre än till balkongen. så mycket god mat, så liten mage. trots att det blev en sju helvets power walk genom halva stan efter. nu måste jag se "vem vet mest?" på svt play. det är viktigt. hade det inte varit för rickard olsson hade jag bara varit hälften så smart, så vill vi inte ha det. snart är det helg, det eger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar