ursäkta i-landsproblemet, men har jag jordens tråkigaste vardag eller? stod nyss och skalade potatis, det var då det slog mig. har vänner som bor världen över, har ett jobb, har barn, är förlovade, går på tjack. vad gör jag? jo, jag står i mitt kök och skalar potatis.
förresten glömde jag nämna höjdpunkten i helsingborg. det var när två poliser jagade en man över ett torg klockan tre på natten. mannen i full fart, polisen bakom i full fart. 100 meter bakom kommer ännu en polis i inte lika full fart, stackarn. dessutom vrålade en civilpolis förbi i sin kärra strax innan, i samma ärende. undrar just vad man ska ha gjort en fredagskväll för att behöva springa från polisen på det där viset. det var ju skönt att dom fick tag i honom i alla fall. höjdpunkten i kväll lär väl bli "vem vet mest?" och att se på när pappa misslyckas med att göra köttbullar. please, vem kan inte göra köttbullar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar