har suttit och kollat runt och dregglat lite på tradera en stund nu, vet inte om jag klarar mer. inser att jag är i stort behov av nya kläder. och just nu har monki verkligen a l l t. och jag har inte ett öre. so kliché. folk säljer massa fint men då tänker jag att det kan man inte ha på sig, för varför gör sig folk av med saker om dom själva skulle vilja ha på sig det? skulle aldrig göra mig av med något som var fint. men jag har inget sådant egentligen, känner mig liksom aldrig riktigt dressed for success. hur mycket jag än försöker. skulle vilja att det blev lite fler festligheter omkring mig så att jag fick chansen att åtminstone kunna säga att jag har försökt. 
i morgon börjar mitt liv igen, det har varit inaktivt ungefär hela veckan. varför? för att jag varken har liv eller vänner. eller ok, har ganska många vänner men dom har ett liv. det är så sorgligt att hon som varit min bästa vän hälften av mitt liv, eller åtminstone den delen av mitt liv som är av betydelse, åker till andra sidan jorden på måndag. vem ska jag dra alla interna stockholmskämt med nu? INGEN. crème de la crème kommer inte alls vara lika kul, ingen kommer fatta. men det är tur att nymodigheter som internet finns, kan ju inte påstå att hon är en flitig användare men det kanske ändras på nu. ska väl återgå till fråga olle-dokumentären jag, även om jag är livrädd. fetischer som man aldrig i livet kunde tro existerade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar