sa nyss hej då till min bästa vän som lämnar mig för australien i ett år. ETT ÅR! kan inte ens vara utan henne i en vecka och nu ska hon vara borta i ett helt liv. nästan. vi har åkt bil i dag, debut som bilförare i stan! för henne då, inte för mig. är la van. det var spännande, blev avsläppt på centralstationen och gav och fick tusen kramar. dags för mig att skaffa nymodigheter som skype nu kanske. åh vad det här kommer bli ett långt år. kommer säkert bli bortgift till någon massmördaraborigin. nej så illa lär det väl inte bli, men lite läskigt att hon kommer vara så långt bort. nu ska jag sluta vara svart och svår. om jag har tur hälsar jag på i februari!!! så det är dags för mig att säga bye bye fylla och välkommen sparkassa och mysiga hemmakvällar. om det är någon annan som vill sponsra den här resan åt mig får ni gärna sätta in pengar på mitt konto. tack på förhand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar