hej! hade en helvetisk bussresa hem från götlaborg i dag. busschauffören var ta mig fan det dummaste jävla åbäke någonsin. (och mitt i detta inlägg var jag tvungen att avbryta för att en spindel stor som en tallrik klättrade på min vägg). hur som helst tog denna busschaufför varje genväg han kunde hitta utan något som helst positivt resultat, istället för att hålla sig på den vanliga vägen. vet inte om han ville ta tillfället i akt och utnyttja sin roll, för han tutade på varenda jävel som kom i hans väg, eller om han bara var ute efter att våldta vägen. har slösat 30 minuter av mitt liv på en jävla idiotbuss som bara åkte runt runt runt. det var tur att jag kom hem, för jag var hungrig som en mammut när det enda jag hade lyckats få i mig på hela dagen var lite blaskigt kaffe. tycker ändå inte synd om mig själv, lyckan är trots allt total för jag kammade nyss hem en festivalbiljett för ynka 600 konor. emmaboda tredje gången gillt! jag är nöjd. är ännu mer nöjd för att mamma står i köket och steker rödspätta för glatta livet, vet inte ens om det är gott men det spelar ingen roll. är fortfarande hungrig! och halv 8 hos mig på det.
god kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar