har varit i sthlm tills igår. bör kanske bekänna att jag har fattat tycke för den staden, det är lite pinsamt. eller nej. men det finns ett hemskt vemod i att åka därifrån och inte bara på grund av att mitt hjärta bor där utan för att det är så satans vackert. till och med på vintern. skulle egentligen åka hem på torsdagen men stormen resulterade i att jag fick vända tillbaka i linköping, det är ett jävla ställe det där. men det var ju tur, fick mer tid med honom. så nu vet jag inte riktigt vilken dag det är. för mig har det varit söndag i en vecka, så har jag det!
jaha. jag har lagt till en ny knapp för att på något sätt promote-a mig själv, jag vet ej. orkar ju inte riktigt lägga upp bilder här och instagram är so last year. men ja, det är en jävligt rolig knapp så tryck på den i alla fall!
och vintern blev kort i malmö. herregud, det är långt under minusgrader i stockholm men här har vi sju plusgrader och regn. vilket fördärv va, nästan bara två veckor kvar till julafton och detta är vad man får. jag skäms.
en eller två lussebullar hade varit på sin plats nu, och julmust. i morse satte jag i mig sex stycken chokladbitar från chokladkalendern eftersom jag inte varit hemma på hela veckan (ja, jag är 21 och har en chokladkalender och det finns inget fel i det!). jag har fått ett jävla sockersug, det skäms jag också för. så blir jag alltid lite hypokondrisk när jag har satt i mig några hekton godis, och tror att jag lider av någons slags invärtes fetma som kommer att slå ut fysiskt när jag är sisådär fyrtio eller något i den stilen. det är väldigt jobbigt! nåväl, vi får se hur det blir med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar