har inte riktigt förstått att tolv månader snart har gått på det här året. igen. det är så mycket som kommer ikapp när man tänker tillbaka. folk tycker att man ska tänka framåt helst men jag är väldigt mycket tillbaka-tänkare. så himla mycket man har gjort som man skulle kunnat göra bättre, eller som man inte borde gjort alls. är så fruktansvärt sentimental, måste alltid tänka så mycket. men det mesta är ljust. hade aldrig hamnat där jag är om det inte vore för alla beslut. är ganska ok med hur livet utformat sig. ganska. är ju knappt halvfärdig i och för sig, men det som blivit är bra. somrarna blir på något sätt alltid bäst. det är dom man minns. nä, käften nu!
ok, imorgon får jag finbesök. det kommer bli bra, ljuset i ensamheten! nej, jag är väl inte så jävla ensam. men min sambo är i huvudstaden och jag är glad att jag inte valde att bo själv. fy fan vilken tristess. så imorgon ska vi dricka livet i spillror, på det bra sättet. förutsätter jag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar