jag har varit förlovad med Hannes i en månad idag. det är fantastiskt. trodde aldrig jag skulle vara den som var den i den här åldern liksom. men det är skönt, att binda sig. slippa tänka på att hitta kärleken innan man är för gammal osv., nu har jag det gjort. så kan man koncentrera sig på viktiga saker som utbildning och sånt, visst?
detta kan vara den sämsta helgen i mannaminne. har fan inte gjort någonting. har haft så mycket fritid att jag inte ens orkat plugga. brukar inte längta till måndagar men fan vet om jag klarar av söndag ens. vad jag tänkte när jag flyttade till en stad där jag endast känner gubbar som är förstörda varje lördag efter fredagsångestsuperi vet jag ej. hade otur som stannade kvar den här helgen när dom jag känner hemifrån åkte just hem. men det var förvisso i syfte att bli frisk till nästa helg. ska hem då. å andra sidan verkar min gata vara en utav Malmös mest festiva gator så det är ju liksom inte brist på dans om jag inte kan somna, vilket jag ändå inte lär göra med fucking megabasvolym på våningen under.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar