kan ju bli lite så där småbögig ibland och nu tänker jag vara det igen. känner mig lite konstig, har aldrig riktigt känt mig så hel förut som jag gör i dessa tider. sjukt skönt! varför har jag tentaångest? löser väl det med min glädje. och från och med idag behövde jag inte åka i två timmar längre för att komma till världens bästa grapp, för han har numer världens ägigaste lägenhet i götlaborg istället! och det var sommar idag, cyklade hem i shorts och det var nästan skönt att frysa. vad händer? supermegagrymt att kunna säga att allt löser sig och verkligen tro på det själv, för omväxlings skull. ska sova sönder nu, så jag kan skriva sönder min tenta i morgon och få delta i personalfest och kräkas av möjlig fylla istället för tentaångesten som jag ska försöka göra mig av med, med lite sömn. fred bröder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar