hejsan. jag har troligtvis halsfluss och det är det bästa som har hänt mig! i övrigt är livet för jävla gott. har städat tre gånger på en vecka vilket är mer än vad jag vanligtvis gör i månaden typ. har gjort så mycket saker det senaste att det är tomt i skallen. jobbade hela helgen, men hann med en utekväll samt en inflyttningsfest! igår promenerade vi genom majorna och gubbe-kärringade i soffan hele kvällen. i morse gick jag och jobbade och nu är jag för jävla död. om en månad behöver jag inte sätta min fot på ett universitet mer förrän jag vet vad jag vill bli. så vida jag inte har failat sönder den här kursen. har liksom inte alla hästarna i hagen nu för tiden. too busy. nu ska jag duscha sönder, och sedan åka ända till staden till min grapp! PEACE 'N' HOE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar