jag känner mig ganska så döende. i torsdags öppnade jag och mina klasskamrater en flaska vin klockan ett på förmiddagen i en lägenhet i frölunda. det var hemskt trevligt! men det tär på stackars kroppen. åkte hem klockan tio den kvällen. i går firade vi hanna som är helt och hållet vuxen i dag. började dock med vinet i normal tid, åt chips, cheesecake och sjöng karaoke. sedan fick jag lite pommes frites och ett bett vegetarisk hamburgare innan jag gick till centralstationen och möttes av stora röda bokstäver som bildade ordet I N S T Ä L L D, bredvid min buss avgångstid. gud så härligt!, tänkte jag. ringde och grät lite för mamma och hannes men det hjälpte inte. fick spendera en timme på det jävla stället alldeles ensam. och nu sitter jag här, totalt utslagen efter sju timmar på jobbet. ska äta revbensspjäll. hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar