i dag har jag badat! i mitt badkar alltså. med badkulor. avslappnande, skönt. har även lagt 400 kronor på två tröjor från myrorna (var tvungen, spetskrage + stickat kortärmat = kan ej låta bli), cigaretter (oj då) och thaimat. är lite besviken på att ha lagt 80 spänn på jätteräkor som smakade nada och äggnudlar som smakade risnudlar. och det var dessutom ett berg av mat. okej att dom kanske känner att man bör få valuta för pengarna men hälften hade varit nog. berget resulterade i att jag fick slänga den hälft som hade räckt till ett annat sumo. men gjort är gjort, man lär sig av sina misstag. fast det var ju i fantastiskt sällskap alla dessa pengar försvann så det är väl lite okej då. gick upp klockan sju i morse, somnade vid ett i går och var inte ett dugg trött när jag vaknade. tänkte, åh äntligen kommer jag bry mig mer om lektionen än hur jag ska förvandla bänken till en mjuk kudde. nehe, jaha. då är lektionjäveln inställd. så bra, då kan ju jag åka hem igen och vara pigg. asses. "på grund av sjukdom". ursäkta men här har jag gått och varit sjuk i en månad och har då fan inte stannat hemma från varken jobb eller skola. klen lärare? men jag fick ju det där badet som någon slags kompensation. ska lägga mig och jäsa i sängen nu. det gör jag helt rätt i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar