i dag tog jag mitt förnuft till fånga och köpte lila hårspray. det kommer bli en fabulös helg kan jag lova! fick en jättefin tröja av anja för en hemlisgrej vi slog vad om också, och jag vann. ni anar inte hur stolt jag känner mig. är fan bäst! och jag kommer vara så fin på lördag. det är ett jävla tjat om lördag men jag har så mycket känsla av att det blir hur bra som helst, det är viktigt att alla får veta det. vet inte vart jag ska göra av mig själv, lyssnar liksom på lorentz & m. sakarias för att bli av med lite energi. mm jag vet, vad händer? fast dom kan ju vara ganska festliga ibland. ibland gör det faktiskt inget om man lyssnar på musik man inte borde lyssna på.
dagens huvudsak: fikade med anja, elin och hanna. tanken var att vi skulle gå till sveriges enda (arlanda gills inte) starbucks. men det var som en nyöppnad attraktion på liseberg. flera mil kö för något som säkert blir ren besvikelse. så vi gick till espresso house istället, för dom som vill veta. det var trevligt. mycket prat. mycket pojkvänspladder. nyttigt! sedan hände det där med tröjan och sprayen. är salig alltså, det riktigt spritter i kroppen. nu börjar jag bli jobbig, kanske till och med obehaglig för vissa. tack för att ni lyssnade. hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar