alltså herregud! funderar på att åtminstone köpa någon slags hårspray? så.jävla.snyggt. varför fick jag inte bli blond? hade kunnat göra det här så enkelt då. vad har jag gjort för fel? jo, jag måste köpa! har ju ingått ett förhållande, kanske dags att börja se sig i spegeln då. eller tills på lördag kanske. ska på en fetbra (ja, jag vet att den kommer bli fetbra innan jag har varit där. sånt känner man) hemmafest + utgång. har börjat nedräkningen. aldrig varit så här pepp! jo, typ en gång. men det var längesedan. 
sitter för stunden och försöker läsa en text av någon jesper svenbro som handlar om grekerna och att dom en gång i tiden hade hur många ord som helst för "läsa". jaha. kommer ingen vart, skyller på att det är första läxan since.... ever typ. maj. snart ett år. hur mycket bryr man sig där emellan?
utforskar musikens alla hörn på spotify, det finns så mycket! på riktigt. visste inte att jag kunde gilla så mycket olika genrer. min syster brukar kalla all musik jag lyssnar på för "knarkarmusik". vad nu det innebär. har ju så mycket tomrum i skallen som bör fyllas med någon slags vettig info och musik verkar vara det enda som går in i kväll i alla fall. sedan om jag knarkar, det är en annan sak. är LCTRISC knarkare? bara så jag vet vad jag ger mig in i liksom. det finns ju folk som lyssnar på djävulsdyrkar/satanistmusik utan att ha en aning om det så blir dom kallade för allt möjligt för att dom inte tog reda på saker och ting innan. inte så skoj! det här är ju allt annat än vad bilden handlar om så jag ska sluta svamla. återgår till jesper och grekiskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar