"ahallåja ;)", har någon blivit tilldelad den raggningsfrasen någon gång? det blev linnea i går i alla fall. och även om jag slapp uppleva det (första gången) så höll jag på att dö. vem säger något sådant? vad blir hans nästa? "tja kexet!"? måste ju vara en kille som är helt ute och cyklar, i helt fel årtionde och värld och allt. när jag vände mig om för att se hur denna människa såg ut råkade våra blickar mötas och jag fick ett "atjeena" samt en nick. VAD FAN! jag undrar just hur många brudar han har fått i säng på det sättet. det är ren skam om någon har nappat. det var en sådan där som tror att han är ursnygg för att han har skjortan under koftan, fast det var liksom helt fel. ville döda.
måste fortfarande hålla med mig själv (sannerligen efter denna kväll) om att henriksberg är ocoolt. men jag är en sådan människa som lätt får dåligt samvete om jag sviker vänner. så därför trotsade jag fördomarna och begav mig dit ändå, direkt efter jobbet klockan elva. jag är så förbannat hurtig! när jag kom hem klockan tre låg min mamma vaken och läste, jaha? jag brukar också passa på klockan tre på en lördagsnatt. eller? helt plötsligt var klockan halv fem och vi hade suttit och pratat om allt från bränder till yttre rymden. sova kunde jag då fan inte göra heller. låg vaken till sju, gick upp halv elva. är helt pantad i skallen nu. ska snart sätta mig i bilen och leverera. det kanske gör susen, vem vet. ska bli härligt med landet och en tokskalle. hej hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar