det blev december över en natt! i kväll har jag sett en legend - svante thuresson, stå på scen och sjunga (mycket söt man!). tillsammans med min världskända morbror och kusin så klart. hela släkten var där och tittade, plus en massa föräldrars kusiner o.s.v. ni kanske kan föreställa er den lyriska tillvaron. alla goa och glada, och min släkt är inte den mest diskreta vill jag tillägga. vi var nog dom enda som hördes utöver bandet på scen. nu sitter jag och längtar tillbaka till barndomen genom att kolla massa disneyfilmsintron. aristocats till exempel, så himla bra film! fick för övrigt tabletter jag ska ta i en vecka mot urinvägsinfektionen som inte var säkert att det var en urinvägsinfektion. mest bara en infektion. ska bli skönt att inte springa på toa var tionde minut i alla fall. första luckan i chokladkalendern var en gran. nu ska jag massera min nacke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar