jaha, och här sitter jag med min nyfunna vän urinvägsinfektionen. inte så trevlig men vi överlever nog varandra! jag ska parta skitmycket i helgen bestämmer jag för på fredag får jag mitt ynkliga bidrag från af. yes! ska se till att shoppa upp en tusenlapp eller något också. i morgon är det ny månad och 23 dagar kvar till julafton. är alldeles sentimental för det här året har gått dödligt fort, mycket fortare än vad dom vanligtvis gör, och det är så mycket jag skulle vilja göra igen. bara förra helgen, den vill jag ha tillbaka för den var fantastisk. träffade nytt folk och mina bästa människor var med, det kanske jag har sagt innan. men det hände så mycket bra i år och jag vill inte att det ska vara slut riktigt än. ändå är det bara en månad kvar tills det är dags att börja om. känns inte som om jag är redo.
jaja. i morgon ska jag inte bara öppna min chokladkalender, utan även åka en sväng till vårdcentralen så dom kan bekräfta min sjukdom om det nu är värt att kalla den för det. sov sött, loca people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar