jag har inte gjort något vettigt i dag, bara kollat alla program som jag har missat under veckan som varit som går att se på internet. och så tänker jag klaga igen, men inte för nöjes skull utan för att jag blir så ledsen. jag trodde inte man kunde hata människor. eller alltså översittare och envåldshärskare, typ hitler, får man hata hur man vill men människor man bor i samma stad som och liknande. jag brukar bara ogilla men nu, om sanningen ska fram. jag vill inte ligga med denna person. människor som söker bråk för att få uppmärksamhet och kunna snacka skit sedan bakom ryggen BARA för att, jag vet inte ens varför. varför? människor som vill ha bekräftelse av allt som rör sig för att dom är SNYGGAST och kan ALLT oavsett hur dumma i huvudet dom än är. människor som verkligen kan dra ner ett helt gäng i skiten en fredagskväll när man faktiskt vill ha kul som fan. människor man verkligen skulle vilja slå så hårt på käften att dom tappade andan och förhoppningsvis kunde lära sig en läxa. men det GÅR inte, för att den här personen är oåtkomlig hur mycket man än försöker och hur nära man än är. och det kanske är bra för jag vill ens inte röra, det är inte värt det. nu vet jag att jag hatar dessa små idioter som älskar sig själva mer än allt annat. dom är inte värda så mycket som skit i en latrintunna. och jag vet att jag aldrig mer behöver se åt denna person. och det gör mig så glad att jag ska gå och baka en kladdkaka. yao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar