i morgon kväll ska jag se jj! äntligen. har väntat på att en sådan här kväll ska anlända till göteborg i flera månader eftersom jag lyckades somna ifrån dom på emmaboda. är jättepepp! bestämmer också med lite gråt i halsen att jag gärna vill se maskinen live, som jag missade förra året, innan jag dör. jag fick inte se dom för isak för han tyckte inte att frej var värd det eftersom han är så otrevlig. men den där ursäkten hade säkert rötter i någon dispyt som han ännu inte hade förträngt, det var väldigt bestämt. man kan ju hoppas att jag gjorde oss båda en tjänst, så att jag inte har missat något. han kanske hade fått syn på isak mitt i publiken och löpt amok eller vad som helst, jag vet inte.
hur som helst. ska göra halland också, morgondagen till ära. en snabbvisit hos släkten där jag kommer äta allt som är ätbart. att åka till falkenberg är för mig lite som en vallfärd, al-hadjdj eller vad man nu vill kalla det. ungefär. man blir alldeles salig i miljön som erbjuds. blir väl lika salig när jag stannar hos amandis i kungsbacka och fekkar loss en sväng. ja, jag tror att alla vill veta annars hade jag inte skrivit det här! nu ska jag göra det jag alltid gör - skala potatis. trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar