hej små människor! har precis vaknat från en sån där äckelbakismiddagslur. den behövdes, har sovit typ två minuter under detta dygnet. sitter och lyssnar till berit som verkar vara i färd med att rasera hela samhället där ute, samtidigt som jag försöker få i mig en portion chili con carne. i går hade jag det väldigt mysigt (för att låta extrem) med vännerna mina. vi som ännu inte är tjugo år fyllda blev lyckliga över att få bli insläppta på sejdeln som ständigt kommer med nya konstiga regler om hur och när dom vill ha sina kunder. NI KAN JU VARA GLADA ÖVER ATT VI TROTS DETTA FORTSÄTTER SPONSRA MED VÅRA STACKARS PENGAR SÅ ATT ER PUB STÅR KVAR. blev av med en ny "hippt hak-oskuld" när jag senare med nytt sällskap kilade vidare till calor. fattade ingenting, för att komma till toaletten var det rena rama labyrinten och det var sjukt hög musik och folk trängde sig med sina bara magar. minst sagt obehagligt. kändes som en tripp till 80-talet, för mig som aldrig ens har varit där innan liksom. tur att vi hittade ett hörn där ingen kunde se oss.
funderar på att chansa på att jag kommer orka få i mig en äggröra också, trots tillståndet, bara för att det låter så förbannat gott. jaha, det var väl allt jag hade att meddela. hoppas alla andra också hade en fräck lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar