guten abend! sitter återigen euforisk över en fantastisk bakfylla som jag så duktigt har gjort mig förtjänt av. i går var trevligt på alla håll. åt varmrökt lax och cheesecake hos morbror, så djävulskt gott! körde genom dimman på en kolsvart motorväg till kungsbacka på kvällskvisten för att dricka virre hos amanda, hemskt uppskattad tjej den, tjohej. vi gick till l'assassino, andra långgatan i sitt esse. jävla galningar till killar det finns där alltså, började inbilla mig att jag kanske var en känd snygging men dom var nog mest bara fulla. utom han som ville prova min fårskinnspäls, det tyckte jag var rörande. att han tyckte den var så fin att han kunde tänka sig att ge mig ett bra pris för den.
mötte på hemvägen, som sig bör, upp hannes för mat. en vegetarisk burgare senare satt vi på bussen hem och så var det med den lördagen. jag är väldigt nöjd fast att det inte blev något med jj. nästa gång. doo doo, beep beep!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar