såg aldrig kapten röv. har sparat miljoner nu, känns det som. däremot åkte jag ut till saltholmen med anja och johan i dag, ak och pauline var också med. vi solade tre sekunder sedan var dom förbannade molnen där och förpestade tillvaron igen. det blåste, men vi roade oss åt ett par tio meter bort som var i full färd med att råhångla. killen försökte väl på något diskret vänster att deflorera sin brud men sedan upptäckte dom att vi alla nyfiket satt och stirrade. då gick dom. om jag inte hade haft någon skam i kroppen hade jag givit honom en uppmanande blick till att fortsätta. hejat på eller något. åt världens godaste hamburgare på KORV KIOSK. det är något speciellt med den där mojjen, hela jag blev euforisk av att bara närma mig. nu ska jag ägna mig åt att förbättra mitt gitarrspel. glad lördag! (som jag alltid brukar säga på lördagar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar