jag har sådan förbannat löjlig beslutsångest. vet inte om jag vill lägga 250 spänn plus ännu mer på att se kapten röd i kväll eller om jag bara borde sitta hemma och massera mina fötter till någon trevlig rulle efter 7 timmar på hemmet inklusive ett tandläkarbesök och två taxiresor. ja? nej? kanske? svårt. nu har jag dessutom redan skickat iväg ett sms till bakislinn om en eventuell smala sussie-kväll. ho!! ich weiss nicht. har fått hallonpaj och kåldolmar i dag. säg vad ni vill, kåldolmar är fan det bästa som finns. är fortfarande i matkoma, men borde duscha av mig jobbet, ta mig i kragen och fatta ett beslut. borde ta en power nap också. gnager lite i mig att hunden ska hem i dag så om jag åker till stan kommer jag inte få se röken av henne på görlänge. jaja det är bara en hund men vi har ett speciellt band så det så. she loves me och virse versa. hej på en sväng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar