man kan ju fråga sig varför jag ligger vaken tjugo i fem med alla måsar. när jag kom hem hade det droppat in regnvatten på mitt fönsterbleck och jag var mest förbannad på hela livet, och regnet. nu är det ljust igen och jag funderar på att göra saker som jag säkert kommer att ångra när jag vaknar om några timmar. men för det mesta var det en himla trevlig kväll. var så där lagom salongsberusad större delen av natten eftersom jag startade det hela med ett 25-årskalas som innehöll matpajer i alla former och färger, öl, baleys och kaffe. tog massa bilder (börjar verkligen få fart på det här med att ta med kameran överallt nu) som väl kommer upp inom kort. henriksberg innehöll öl, ex-prat och evigheters toalettköer. sejdeln blev som det brukar bli. gick hem i regnet och kände väl någonstans innerst inne att allt löser sig, vad det än gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar