hade min sista dag på äldreboendet i dag, tårar i ögonen. stod i går kväll och bakade så snällt, dagen till ära. den började med att jag stod ute i regnet mitt på vischan utan att en bussjävel syntes till. är det någon som förtjänar att dö en lång och plågsam död är det nästan så att jag vill säga västtrafiks vd. men jag ska vara snäll mot honom också. kubbade hem och slängde mig på min forna moppe. maxhastigheten på den är väl 45 km/h, tror jag tvingade upp den i 55-60 någonting, bara för att försäkra mig om att jag skulle ha tid till att byta om. slapp i alla fall att vara så där cykel-svettig, men var pisseblöt av niagarafallet till regn ändå så det gjorde detsamma. kan hur som helst ha varit min bästa dag på det jobbet, den vresigaste och äldsta var så fin och snäll att jag aldrig ville gå hem. men jag har ett 25-årskalas, mat och disco på henriksberg att se fram emot i kväll så nu ska jag äta min korv, ta en sväng om i duschen och sedan så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar