ja sennare! jag förstår att folk är görnervösa och undrar om jag fortfarande lever. det gör jag. jag förstår inte vad kryckorna egentligen ska vara bra för, går ju typ nästan normalt! är ganska stolt. sorry bros, men det kommer inte bli lika kul med handikappet den här gången, kan nästan köra en distanslöpningsrunda direkt. om en månad kommer jag vara lyckligare än någon annan. är ganska lycklig nu med, har fått en mosters underbara mat samt tårta och världens godaste hembakade bakverk. man kan se mig som frälst. nu ska jag låtsas att jag är ekonomiskt oberoende och pensionerad i en vecka och få allt serverat till sängen genom ett fingerknäpp. inte riktigt allt kanske, önskar det fanns såna maskiner som kan förflytta människor assnabbt.

1 kommentar:

  1. ja men du mår ju prima!! räknar in dig den 10 december dårå, pössss

    SvaraRadera