imorgon börjar det lyckliga livet. herregud vad jag är glad över att få vara människa på denna jord just nu. fast jag ska inte klaga. det är ju för det bättre, sedan är jag fri. fan vad jag ska uppskatta, och inte minst utnyttja, konsten att kunna springa och gå när det här är överstökat. jag glömde jämföra, min text med den i provhäftet på nationella idag. ja, det var för fan fet text på det ordet. det är en sån där sak som förföljer mig i flera dagar tills jag hittar något nytt att gräma mig över. jävla skitliv. men det är fint väder och det är ju tur, fast för kallt. jag ska försöka mig på att göra en sats amerikanska pannkakor + banan i. när det gäller matkonst (speciellt pannkakor) har jag en fruktansvärd begåvning. det är sant. imorgon vid den här tiden hoppas jag att släkten i halland skänker tröst och tårta åt mig. det är vad jag förtjänar, minst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar