har fått äran att delta i och sjunga på ännu ett fantastiskt bröllop i helgen. nu blir det inga mer på ett tag. sommaren är väl nog snart slut, är en väldig pessimist angående saker som tar slut. men det har varit ball.
förra helgen gjorde jag en snabb vända i Emmaboda för att träffa fina vänner, hinna bli görfull och se Basshunter. lyckades uppfylla alla kriterier, bäst var jag på att bli full och lägga mig alldeles för tidigt. fick en fantastiskt bilresa hem och massa fina minnen. för några veckor sedan tog jag och Hannes med våra föräldrar till Köpenhamn, åt smörrebröd, drack öl och såg danska ungdomar ta studenten och bada i fontänen på Amagertorv. har badat mer än vad jag gjort på hundra år, dock aldrig varit blekare än vad jag är nu. tack vare mitt fantastiska brevbärarjobb är jag endast solbränd på armarna i form av bonnabränna och benen, i form av bonnabränna. mina fina vänner spelade i min hemstad för ett tag sedan, jag har druckit mycket öl, en klassåterträff som skulle bli av slutade i tre brudar i Göteborg med den mest göteborgska utsikten och varsin öl.
vet ej riktigt varför jag börjar summera sommaren, det är nästan en hel månad kvar! nästa helg är det malmöfestival och jag flyttar hem till läggan ett kort tag, sedan tar jag och Hannes vårt pick och pack och flyttar in i den nya fina lägenheten på bästa gatan i stan. efter det börjar jag en ny termin. herre, fattar inte vad som hände med sommaren, igen. dom svischar förbi mig allihopa ta mig fan. ja, det är väl typ det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar