att bli magsjuk kvällen innan fyra veckors obligatorisk praktik. kul!!! blev omstoppad av min påg innan han åkte hem, hela sista dagen bortkastad på en portion spya. kräks jag idag blir jag så jävla ledsen. måste dit imorgon. hatar fan magsjuka. det är svettigt och utmattande och helt jävla onödigt. kunde inte ens stå på benen igår utan att jag fick flimmer för ögonen, balansen försvann och det lät som om jag hade ett niagarafall i vardera öra. fyfan. nu kurerar jag mig med blåbärssoppa och netflix. helgen var i alla fall fin fram till igår då. såg 12 years a slave på bio, jävla bra film! se den alla!! sedan drack vi lite öl förstås. hade hårdträning i lördags, har fortfarande ont i mina magmuskler. och någon gång mellan fredag och lördag fick jag alltså i mig någon jävla bakterie som resulterade i sängliggande från igår eftermiddag tills i morse. jaja, det er for vildt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar