alltså lägg ner det här alla hjärtans dag-tjafset snart nu för fan. va? vad är det för kommersiellt skräp som folk spenderar sina jävla pengar på för att gulligulla en jävla kväll på hela året? jag fattar inte, jag blir galen. som om inte kärlek existerar ändå, som om man inte kan vara kär, äta god mat, ligga med varandra och gå på bio vilken dag som helst på året? varför ska man kladda och hålla på idag? jag är inte avundsjuk på någon, fan heller. blir bara trött på att folk lägger upp massa bilder på sina respektive i finkläder på instagram och ba "min gulleplutt bjöd på såååååå god middag och nu ska vi på bio och sen ska vi hem och knulla för det gör vi aldrig annars, för vi är så jävla tråkiga och torra och är tillsammans och ska gifta oss endast av en anledning: vi kan inte få någon annan. vi har det så himla bra, är lycklig typ!". VA?! ta er samman. väx upp. kan gå med på en "vi har varit tillsammans i en månad och är nykära"-date men det är allt. om denna enda dag är den dag man tänker lägga sina pengar på en god middag och massa jävla presenter till sin flick/pojkvän är det illa. om man nu måste "fira" alla hjärtans dag varför måste det handla om pengar? känner mig fan pressad. jag har inga pengar! blir jag en sämre människa då, för att jag inte hade råd att vara kärleksfull idag? så här är det. jag är förlovad, jag är lycklig, jag är också lite olycklig för att jag inte får vakna bredvid han som jag är förlovad med varje morgon. men jag förstår inte varför det inte räcker. det här är någon sorts jävla epidemi som sprids land och rike runt under 24 timmar och sen behöver man inte visa uppskattning och kärlek på 364 dagar. eller vadå? ah, nu gillar ju jag att överdriva och snedvrida saker och ting. och jag står ju självklart fast vid mottot ALLA FÅR GÖRA SOM DOM VILL, men gör det med måtta liksom. älska varandra men inte på varenda sociala nätverk. det kan till exempel göra ensamma stackare ledsna! inte mig, men andra. det här jävla neknomination är ju också så jävla korkat men det orkar jag inte tjafsa om. så! då var änna det ur världen.
det är någon jävla idiot som har lämnat sin hund ensam att dö någonstans i det här huset verkar det som. eller så har hen inte gjort annat än bära runt på fanskapet och matat det med silversked hela livet, för en normalt uppfostrad hund ska fan inte lipa i timmar när ägaren åker bort på lite fredagsfest.
tack för mig. nu ska jag inte gnälla på lyckliga par mer, utan njuta av att vara sjuk och ensam utan godis eller ens lite chipssmulor. glad alla ♥ dag! hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar