ibland gör man saker man inte visste att man var kapabel till att göra. ibland krossar man medvetet eller omedvetet en annan människas hjärta. jag har gjort det för nästan tredje gången ikväll. jag har också turen att få uppleva något som kallas kärlek. av en person som ibland förtjänar något mycket bättre än det jag har att erbjuda. en person som gör mig så ofantligt lycklig. en person som får mig att skratta även när jag inte vill. en person jag skulle kunna mista livet för. en person jag får uppleva mina bästa och värsta fyllor med. en person vars famn är den bästa av famnar. och det är bara mitt. och jag ska aldrig släppa taget. det är när man inser att man kanske strax kommer begå sitt livs misstag, för tredje gången, som alla dessa värdefulla detaljer får sin största betydelse. man tar dom för givet fram till den stund man förstår att man kommer att mista dom, om man inte slår sig själv på käften och tänker till. jag ska börja stanna upp, och tänka till. jag ska bli bättre på att vara vad jag redan är. och jag ska ta vara på det jag har. jag ska sluta vara en idiot för ingenting. jag ska offra allt för att om några år för alltid vakna vid hans sida. för han är mitt livs kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar