har gått igenom ungefär hela mitt högstadieliv och mina högstadiekärlekar på facebook (fanns en del). sånt jag gör när jag har tråkigt och måste hålla mig vaken till minst halv tio för att inte gå och lägga mig i orimlig tid. fattar inte hur eller varför eller vad jag tänkte. men jag är glad över att jag var tillräckligt ointressant för att bli någons flickvän eller ha fortsatt kontakt med människorna som är kompisar med alla varandras föräldrar, som dessutom måste kommentera hur snygga deras söners och döttrars vänner är på sina profilbilder, på facebook, hookar upp med varandras ex om vartannat, som alla har gått på Ale gymnasium (av någon sjuk jävla anledning!), till och med deras föräldrar hookar upp med varandra, och så vidare. riktigt jävla glad. inte min grej liksom.
när jag åker hem nästa helg är min önskan att jag ska ha orken att gå på promenad genom hela jävla Ale kommun och bara få en liten live-glimt ur typ allas liv. burn out liksom! jag kanske också tar en eller flera bussar inom loppet av en timme och hoppas att någon rolig med en bra historia kliver på. ok, alla har inte blivit meningslösa människor som är tillsammans med sin kompis ex, som i sin tur var tillsammans med en annan kille bara ett år innan som också är hans kompis, som började jobba på volvo eller peab. dessutom är jag glad över att dom en efter en plockar bort mig från sin vänlista, för jag vill inte vara vän. jag har bara inte ork nog att gå igenom den satans listan. för jag har ett liv och lägger inte tid på problem som "hmm, vilka vill jag vara vän med på facebook?". det roligaste är att NI la till mig, så vad fan är problemet? har till och med varit med om en brud som la till mig på facebook, tog bort mig, gjorde en ny facebook och la till mig och nu har tagit bort mig igen. vi var supertighta på högstadiet. jag förstår ingenting. hatar dom mig? vad finns det annars för anledning till denna fruktansvärda process? är vän med ex i åratal, jag bryr mig inte om att dom finns där! så varför är det så jävla viktigt vilka som syns på din vänlista på facebook? snälla. jag saknar inget från fjärran land där uppe i norr. god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar