alltså nu är inte jag så haj på vare sig politik, debatter eller argumentationer och så där MEN, jag är så himla trött på att höra sexuella läggningar och könsord användas som skällsord. det finns en skillnad, ok? man kan inte vara en fitta, eller? har aldrig sett någon som är i närheten av att vara lik en kuk heller. så vad fan är grejen? jag säger som king curtis, "now I'm coming to the edge". vi lever på 2000-talet plz!
att det är illa att vara en kuk men alltid lite värre att vara en fitta är något jag fan aldrig heller kommer att förstå. när ska kvinnan någon gång bli en tillräckligt värdig individ i det här samhället? varför får inte kvinnor spela fotboll? varför är en kvinna flata så fort hon tar på sig ett par fotbollsskor? VARFÖR måste kvinnans könsorgan användas som en svordom? och hur blir håkan hellström "en jävla bög"  för att man inte gillar hans musik? han är ju UPPENBARLIGEN INTE bög eftersom att han har kvinna och barn (som kom ut via hennes livmoder) och trivs, som jag har förstått det, bra med tillvaron. möjligtvis bisexuell! förstår inte sambandet riktigt. undrar vad det är som väcker sådan aggression att man måste in och rota bland saker som inte ens är relevanta för situationen.
blev kallad hora en gång i mina tonårsdagar. förstår inte heller vad det kom ifrån eftersom jag inte hade haft sex över huvudtaget, varken med en människa eller medialt mot pengar eller knappt visste vad ordet betydde. så, snälla människor, behåll kukar och fittor mellan benen där dom hör hemma och inte för att beskriva en personlighet eller ett utseende. för dom finns bara där nere. och kalla inte heller människor för alla jävla sexuella läggningar ni kan komma på i syfte att såra. vad fan spelar det för roll vem man knullar med i vilket fall? personligheten sitter inte i om man ligger med någon av samma kön eller föddes till brud men vill vara snubbe. den sitter INUTI er, era jävla kukarslen.
ps. har aldrig sett ett/en kukarsle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar