ok, försöker komma in i mitt nya liv. håller på och försöka få ner allt som jag har haft  över huvudet på jorden. bor med bästa bruden, vi har pratat om typ hela livet så nu kanske det dock inte finns så mycket mer att prata om, men lika trevligt har vi för det! att bo i en stad där man har bekanta betyder dock inte att man inte får spendera långa dagar ensam. ingen har tid för lilla mig ännu. men jag har ju också fullt upp med att använda min hjärna så det kanske är lika bra, i max en vecka till. sedan kommer jag explodera. men Malmö är fortfarande lika fint, glider fram på min cykel varje morgon! jag som aldrig trodde att jag skulle få uppleva detta. nu sitter jag här på min nya adress och stirrar på en dator som saknar internet = inget liv. hoppas på att bli hungrig snart så att jag kan sysselsätta mig med matlagning. 
P E A C E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar