kom hem från en vecka på Öland i förrgår, körde bil barfota fem timmar i sträck och fick för mig att jag skulle gå ut och dricka öl en timme efter hemkomst. resulterade inte i det värsta som man skulle kunna tro, tvärtom. men jag var däremot skadligt trött igår kväll. Öland var i alla fall vackert och jag fick mina kroppkakor och jag fick hänga på böda beach.
på torsdag, tre ynka dagar kvar, får jag igen reda på hur min framtid blir och jag hoppas jag får det svar jag vill ha denna gång. pallar inte sitta och vänta och inte veta om jag ska flytta eller inte. så himla orockigt. 
på onsdag kommer min fina käresta hit från huvudstaden och på torsdag är det till och med way out west så lite kul blir det ju. sedan har jag en helg kvar på BK att se fram emot. känns som om denna månaden kommer gå ohyggligt fort. vips så är hösten här igen för att ta dagen ifrån oss. hua!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar