hejsan! älskar livet, har kirrat allt. bostad, roomie, cykel, skolan. malmö är så himla bra, och jag behövde inte vara ledsen när jag åkte igår för jag kommer ju igen på lördag. åh så bra!
igår bjöd timea på vin i kungsparken när jag kom hem. det var himla fint och vi spenderade halva kvällen ihop med en alkis som jobbar som pianist och ska vara med i idol.
idag fixade jag mina fina aprikosa cykel. ska ta hand om den som om voro den min egen son. ok på tisdag börjar nya livet, i fredags insöp jag stan med fina vänner och rosé. sådan himla längtan när jag satt där, efter att bara få vara där nu med en gång på riktigt. ah nu blir jag så där bögig. jag har inget emot homosexualiteten men palla vara ostig liksom. kan ej rå för't! melon till kvällsmat, håhåjaja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar