det finns så mycket jävla loosers. har ägnat snart två dagar till att konstatera det. känns bra att veta att jag är lite bättre än dom. 
igår såg jag llojd live. det var fint, fina vänner fin musik! dock slog min ohyggliga karatefylla till kort därefter och jag visste varken ut eller in. det var väl trist och nu när jag ju mår som jag gör har jag dessutom den äran att få ta bussen med ett jävla marsvin till veterinären (är oduglig som bilist idag uppenbarligen). det är ett jävla liv man lever alltså. försökte starta en efterfest med bandet igår också, gick inget vidare och jag kom på att jag skulle vara på jobbet halv nio imorse, vilket jag också var. råkade dock ställa klockan på 05.30 istället för 06.30. var ju också för jävligt, men skönt att få inse att jag inte behövde gå upp på en timme till. 
ja det var väl allt. ha det för jävligt! kisskiss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar