ok, har precis gått igenom min blogg och skrattat högt för att jag är självupptagen och inte har något liv. insåg i alla fall att jag var fan så mycket roligare förr när jag inte var kär eller olycklig. visst var jag?! lite i alla fall. nu är jag nog både olycklig, kär och okär och allt djävulskap, och då blir det ju mest bara depp. har också insett att det här med att spara pengar inte lönar sig för mig för fem öre. står ju utan pengar när jag är i mest behov av dom i mitten på månaden istället. hur fan tänker man där? pantad. jaha, och vad gör en sliten olycklig och fattig brud när det börjar närma sig helg och man för en gångs skull är ledig? jo, går och köper sig en flaska vin för sista 50-lappen och hoppas på att det är tillräckligt för att supa skallen i bitar på en klassträff. för det är väl det man gör när man har gjort slut.
nä då, så himla deprimerad är jag väl ändå inte. men martyr har jag ju alltid varit så på det spåret får jag väl hålla mig. men inte är det synd om mig inte, jag har det bra! och imorgon är det 15 mars, inte vilken jävla dag som helst utan dagen då min framtid kanske avgörs. ska söka utbildning, och det gör jag fan så rätt i. är görsugen på att plugga, och flytta.
nu ska jag äta köttsöppe, god afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar